Please help by donating.

Request for Donations

Sunday, June 04, 2006

Wrong place, wrong time...

So, the game is what am I feeling... here are the clues:

1. I try to express myself through journals (online).
2. I tried Origami (that can only last as long as the paper does).
3. I do play video games (Battlefield2).
4. I've tried exercising.
5. I live in substantial social isolation (Like a troll under the bridge, I like it dark and when I'm not at work, I'm at home with all the shades drawn).
6. I guess I'm going through dramatic weight loss.
7. It seems like I'm heading for a job loss.


誰 誰 こ こ 私 そ 私 私 私 そ
も も れ れ 遅 し は は は れ
わ の は は く て 通 人 場 は
か 本 で だ 出 私 常 々 所 私
っ 当 あ け か が ほ に 及 が
て の る 影 け 出 と 対 び 生
い 方 か の る か ん 処 時 ま
る 法 だ 戦 で け ど し 間 れ
こ 知 れ 士 あ る だ な 両 た
と っ こ の る と れ い 方 こ
存 て の 方 。 き で で に と
在 い タ 法 最 も 大 場 場
し る イ 情 も あ い 違 所
な 、 プ 緒 快 る に い か
さ の 的 適 夜 よ 偽 ら
い 戦 愛 、 に り り 移
で 士 着 私 よ な る
あ 、 で が く く 間
る な 家 感 で 違
。 い に じ あ い
。 私 る る だ
に 。 。 っ
い た
る 。




つづく ( To be continued... ) 若しかしたら...

No comments: