Please help by donating.

Request for Donations

Sunday, May 21, 2006

Welcome to the Suck

Ok, Day 3, still in pain, still not feeling motivated, still just want to sleep. I can account for the first two feelings, the 3rd, I'm guessing it's from not eating. I vaguely remember that the last time I didn't eat for a while that I felt sick and fatigued. At the sametime, I also didn't have any money.

Right now I'm worried about having enough gas for the vehicle and hoping that I can make it till this Friday.

So this is my life.
Welcome to the Suck.

私はそれら、それに決して生まれなかったら私が私の frustrationsを取ったことよりよかろうだろう apoligize。 行き続ければこのルート私は私が苦しむことを苦しみ、引き起こす必要がないように私の自身の生命を取ることを終える。私は以前自殺についてたくさん考え、それを二度試みたあることが。どんなに最近それは私の心で重く重量を量り、私はちょうど私がに失敗したところで成功するかもしれない。

私は多く何もこの生命の私のためのないことに私が住み、私がしたが、感じるものをしたこと嬉しい。私が別の生命に戻れば、そしてそうならば。 私の私が有する後悔しか私の猫、常に私に無条件愛を示し、常にずっと私のためそこにであるSamantha の後ろで去っていない。

私はこれを読むことができる私のために残念私がそう容易にあきらめることとの失望させたが、自分自身にそんなに握り、ちょうどについて達したリターンがない中断点に持っているそれである。私はこの1 の後にそれ以上の記入項目がなければこれが私の自殺の遺書であることを推測する。皆、私は実際に残念である。

つづく ( To be continued... ) 若しかしたら...

By the way, check this out my life rating score based on a scale from 1 to 10...
This Is My Life, Rated
Life:
3.8
Mind:
3.8
Body:
3.9
Spirit:
4.1
Friends/Family:
3.1
Love:
1.4
Finance:
2.5
Take the Rate My Life Quiz

1 comment:

Loki said...

Okay, so here are a few suggestions:

1) Get a part-time job (9a-1p and/or on your weekend) to assist with the finance issues. It helps get over those times of being short-changed. Plus, it helps fill time with something constructive.
2) Don't walk to/from work again. Call a co-worker for help.
3) Get plenty of sleep and keep yourself hydrated. Stretch your sore muscles. Eat a banana twice a day.

You have a lot going for you, so don't let something stupid mess it up. =)